Helpie FAQ

Helpie FAQ

  • FAQ

  • Which countries do you ship to?

    For now, we deliver exclusively in the European community.

  • Who pays for the return of an article?

    You have 15 days to change your mind and return the item to us in its original state. Return costs are your responsibility.

  • Can I return or exchange an item?

    Yes! It must be in its packaging and with its original label, unworn and undamaged. It must be sent to us within fifteen (15) days. Contact our customer service: (contact@allrich.fr).

  • How much does it cost me to deliver?

    Delivery is offered to you!

  • Can I cancel or modify my order?

    Yes ! Please contact us as soon as possible (contact@allrich.fr) to best manage your wish.

  • FAQ

  • Vers quels pays livrez vous?

    Pour l'instant, nous livrons exclusivement dans la communauté européenne.

  • Qui paie pour le retour d'un article?

    Vous avez 15 jours pour changer d’avis et nous retourner l’article dans son état initial. Les frais de retour sont à votre charge.

  • Puis-je renvoyer ou echanger un article?

    Oui! Il doit etre dans son emballage et avec son étiquette originale, non porté et non endomagé. Il doit nous etre envoyé sous quinze (15) jours. Contactez notre service client: ( contact@allrich.fr).

  • Combien me coûte la livraison?

    La livraison vous est offerte!

  • Puis-je annuler ou modifier ma commande?

    Oui ! Merci de nous contacter dans les plus brefs délais ( contact@allrich.fr ) pour gerer au mieux votre souhait.

  • Pin It on Pinterest

    Share This
    X

    Mini Cart